maandag 9 mei 2011

another bird card



Ik vind de plaatjes zó mooi, dat ik het niet kon laten om er nog maar een kaart mee te maken. En natuurlijk weer een achtergrond met gesso en acrylverf, beetje felle kleuren en daaroverheen nogmaals met verdunde gesso een laagje gedaan.
De stempel van de tak is van a-capella, de vogels van Mariëtte Verhees en de tekststempel ben ik ff kwijt.
Ook heb ik nog wat blokjes met vaag wit als achtergrond gestempeld, maar die zijn helaas door het scannen verdwenen.

groetjes,

3 opmerkingen:

Willy de Bruijne zei

prachtig gemaakt deze serie Marijke. TOP!!!

Marjolein zei

Schitterend is deze Marijke! Wat een lieve stempel ook zeg!

Hella zei

Zit je me nou verdorie al weer lekker te maken met die vogel??? SUPERkaart hoor! Maar m'n slabbertje is nu wel doorweekt....haha...LOL