maandag 30 januari 2012

Gastendoekjes



Mijn vriendin Edith is vrijwilliger bij de Zonnebloem en met de vakanties van de Zonnebloem krijgen de gasten altijd een kleinigheidje. Vorig jaar hebben we kaarten gemaakt en voor dit jaar hebben we gastendoekjes van een banderol voorzien, 100 stuks, pfewwww. Ik heb de bloemen gemaakt en Edith heeft alle banden aan 2 kanten met een pons van een kantrand voorzien en de bloemen bevestigd. Geloof me, het was een klus die bloemen, maar ik had niet met Edith willen ruilen, de banden ponsen was een nog veel grotere klus.
Maar de wetenschap dat we 100 mensen blij maken was het allemaal waard.
Het idee hebben we trouwens via Corine van Kuilenburg, die had een super chique banderol met bloem gemaakt, wij hebben het iets eenvoudiger gehouden.

groetjes,

4 opmerkingen:

Regina de Koning zei

Leuk hoor die handdoekjes. Goed bezig geweest.
Groetjes, Regina

hajeem zei

Wat ontzettend tof van jullie meiden!!
En ook nog eens heel mooi gemaakt!!

Corine van Kuilenburg zei

Wow! 100 stuks. Ik vond 30 al veel. Maar het is zeker een leuke klus en vooral een leuk kadootje.

Sylvie zei

Wat zijn deze ooooontzeeeettend leuk en mooi geworden!!!!!!