vrijdag 20 april 2012

nog meer doodles.....

Ondanks dat ik eerst dacht dat dit toch niet mijn ding was, vind ik het nu heel leuk om 's avonds te doodlen, zittend op mijn luie stoel, beentjes omhoog, journal en pen/potlood in de hand, heerlijk.
En dit is dus mijn 2e pagina, de lijnen eerst gezet met tekenschaats en sjablonen en daarna ingevuld met doodles. Wel vind ik het nog moeilijk om een balans te vinden in hoeveel vakken in te vullen en hoeveel wit te laten, maar ik ben zelf weer heel tevreden met dit resultaat. Op naar de volgende en dan maar eens kijken wat het wordt met rechte lijnen en vakken, lol.

3 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wow ik vind het een erg leuke doodle..veel te zien en te glimlachen. Mooi hoor Marijke!

groetjes en een goed weekend, Alie :-)

Marjolein zei

Vind et knap hoor,is niet mijn ding, maar dit ziet er super uit!!!

Bianca Kalksma zei

Jij hebt hier gewoon talent voor. Alsof je dit al jaren doet. Prachtig is het en de balans met de hoeveelheid wit is gewoon perfect! Erg mooi! Heel fijne zondag, groetjes van Bianca