dinsdag 25 december 2012

Merry Christmas to all of my blog visitors


Door allerlei omstandigheden ben ik de laatste maanden bijna niet meer aan hobby en mijn blog toegekomen, hopelijk heb ik daar vanaf januari weer meer tijd voor.
Met deze kaart wil ik in ieder geval al mijn blog bezoekers een heel fijn Kerstfeest toewensen en voor het nieuwe jaar veel gezondheid, geluk en natuurlijk creativiteit.
-----
Due to many circumstances I haven't been able to craft and blog for the last few months.
I hope this will change soon and that I will have more time to create and post on my blog.
With this card I wish all of my blog visitors a Merry Christmas and lots of health, happiness and creativity for 2013.
-----
Bedankt voor het kijken en de leuke reakties.
-----
Thanks for looking and your lovely comments.

7 opmerkingen:

Willy zei

Fijne feestdagen en een fantastisch en creatief 2013, Marijke!

Unknown zei

Fijn je weer terug te zien. Ben benieuwd naar je creaties in 2013.
Ik wens je een inspirationeel en creatief 2013.

Groetjes Marlies

Marianne zei

Hele fijne feestdagen en een geweldig en creatief 2013 !
Liefs,
Marianne

Sylvie zei

Zie ik hier in Duitsland je leuke en lieve opmerkingen bij mijn nieuw geplaatste artikelen op mijn blog, tof. We hebben hier 'prik' dus gelijk maar van alles op mijn blog zetten:-) Leuk dat jij ook nog een bericht op je blog gezet hebt. En idd hoop weer veel creatieviteit in 2013!

Silvia(Barnie) zei

That's a lovely card, hope you've had a wonderful Christmas. I wish you all the best for 2013.

Karin zei

de kerst is alweer voorbij en ik wens je een gezond, gezellig en creatief 2013! Groetjes Karin

Bianca Kalksma zei

Fijn om weer even iets van je te zien op je blog. Ik wens je een goed, gezond en creatief 2013 toe!!